Administratorem Twoich danych osobowych jest firma SMARTTEL, z siedzibą przy ul. Browarnej 41, 21-400 Łuków. Zostawiając sprzęt w naszym serwisie, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych w celu realizacji zlecenia naprawy urządzenia. Masz prawo w każdej chwili zmienić, edytować lub usunąć swoje dane - kontaktując się z nami i zgłaszając taką prośbę. Deklarujesz również, że zapoznałeś się z regulaminem firmy SMARTTEL, dostępnym w naszym serwisie oraz na stronie internetowej. Ponadto nie ponosimy odpowiedzialności za utratę danych pozostawionych na serwisowanych urządzeniach, oraz za kart SIM, SD, etui czy innych elementów pozostawionych w sprzęcie. Formularz przyjęcia sprzętu do naprawy jest jedynym dokumentem uprawniającym do jego odbioru (w formie papierowej lub elektronicznej) Serwis nie odpowiada za sprzęt pozostawiony na dłużej niż 30 dni od zakończenia naprawy. Urządzenia nie odebrane przez 60 dni zostają przekazane do utylizacji. Terminy przeglądów lub napraw ustalane są indywidualnie na podstawie zgłoszeń klientów i mogą ulec zmianie w zależności od dostępności części lub sprzętu. Z uwagi na specyfikę napraw, sprzęt może zostać zwrócony w stanie pogorszonym w stosunku do tego w jakim został przyjęty. Klient akceptuje to ryzyko i oświadcza, że nie będzie wysuwał żadnych roszczeń z tego tytułu. Ponadto czas na rozpatrzenie reklamacji wynosi 14 dni oraz dodatkowy czas ewentualnej naprawy gwarancyjnej.